martes, 24 de mayo de 2011

САСВИМ ОБИЧАН ДАН 6 (ПРВИ ПОЉУБАЦ)


- Душо, купио сам ти нешто балканско, каже ми док вади неку биљку са великим зеленим лишћем.
- Па, не знам, Ах, да, сунцокрет, кажем док се осмехујем. Баш лепо.
- Било је на снижењу. Снизили су цене биљкама, каже ми и још не знам шта, више га не чујем шта ми каже.
Отилија и ја трчимо по њиви од сунцокрета и поздраљамо Калину и Ану из далека.
 - Која  стигне друга до баба мора да исприча како је био први пољубац.
 - Јел ме чујеш, Весна?
- А, извини. Нешто сам се умислила. Моја бака Ана имала је њиву сунцокрета. Знаш моја другарица Отилија... Моја другарица из детињства.
 - Да, она из Facebook-а. Важи. Одох да оставим ствари у кухињу, каже ми и одлази.
- Хеј, баба! Јухууууууууууууууу!
Ја сам пала, а Отилија је стигла прва.
- Не могу, Отилија. То је тако интимно. Као да се свучеш на јавном месту.
- Ајде, нећу никоме да испричам, бодри ме.
- Добро. Имао је укус јагода.
- Пољубац?
-Да. Мој први пољубац. Било је то на прагу моје куће. Смркавало се. Моји нису били кући. И... Ја сам му се свиђала и он мени. Био је неких 5 - 6 година старији од мене.
- Јел стварно има укус јагода?
- Па мени је имао укус јагода.
- Јел си купио јагоде, Рики?
- Да. И њима су снизили цену.

No hay comentarios: